Wie ben ik? Drie woorden die je een leven lang kunnen bezig houden. Tenzij je de moed hebt om eens goed in de spiegel te kijken, naar je vreugdes en je angsten, naar je hart en naar je ziel. Soms zoeken we het antwoord in materiële dingen, in "hebben" in plaats van in "zijn". Soms volgen we alternatieve wegen en vragen we aan anderen om ons een spiegel voor te houden. Of om ons spiegelbeeld te veranderen Wat je ziet, is niet altijd wat je krijgt. En wat je krijgt is niet altijd wat er werkelijk is. Op deze vraag heeft Els de Schepper dus wel een antwoord gevonden: "ik ben een witte negerin".Duidelijk toch? |
| meer info |
Nederlandstalige muziek: De witte negerin - Els de Schepper
Labels:
Muziekcd's,
Nederlandstalige muziek
Geen opmerkingen:
Een reactie posten