Heb je deze gezellige ...Kerstverhalen verteld door Aart Staartjes... afgelopen kerst ook zo gemist? ~ De gestolen kerstboom (met de familie Apekool en meneer Bitterbal) ~ De kerstkontroleur (Mevrouw Sipkens) ~ De kerststal van Knötelö ~ Het kerstpakket (Meneer Roemroem, Miepje, Tutje en Trutje) Ik heb deze 4 kerst verhalen nu op cd staan. Het is geweldig om weer naar te luisteren! Geluid is zeer goed. (zonder ruis) Wie interesse heeft kan mailen. Kosten voor de cd zijn 7,50 (inclusief het verzenden binnen Nederland) Dan kun jij komende kerst ook weer genieten van deze leuke verhaaltjes! ...Ook leuk om cadeau te geven... Groetjes Gonny (zonder hoesje) Hoesje mail ik door... dan kun je het zelf uitprinten! Let op: Controleer aub of u uw e-mail adres goed heeft getypt. |
| meer info |
2 opmerkingen:
Beste Gonny,
ik ben opgegroeid met deze verhaaltjes en heb samen met mijn 3 zussen altijd dubbel gelegen van het lachen. Wij hadden een bandje met de verhalen, maar deze is tijdens 1 van onze vele verhuizingen verloren gegaan. Heb jij deze cd nog óf is deze inmiddels naar iemand anders gegaan. Ben via Google hier terecht gekomen en heb geen idee wanneer jij deze oproep hebt geplaatst.
Hoor graag van je.
Met vriendelijke groet,
Jet Jongejans-Veele
Midwolda
http://www.pm3.nl/hhp/staartjes.zip
:D ook ik keek ff verder! Leuk voor mijn neefje dit en ook voor mij (bijna 29) maar ja! enjoy
Een reactie posten