Hallo, ik wil van mijn collectie cd's af ik heb er meer dan 400 dus waarschijnlijk zit diegene erbij die u zoekt. Ik heb: Engelse cd's Nederlandse cd's Caribische cd's vooral veel uit de Dominicaanse Republiek ook cd's die alleen daar verkrijgbaar zijn Wilt u weten wat ik aan muziek in huis heb, stuurt u dan een mailtje dan mail ik u een lijst want het zijn er te veel om hier te noteren. |
| meer info |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten